초등학교 보건교사의 직업정체성 형성 과정 : 근거이론적 접근 = (The) Process of Elementary Health teachers Professional Identity Formation : An Approach based on the Grounded Theory
'
초등학교 보건교사의 직업정체성 형성 과정 : 근거이론적 접근 = (The) Process of Elementary Health teachers Professional Identity Formation : An Approach based on the Grounded Theory' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
학교행정 및 경영, 보건
보건교사
직업정체성
학교보건
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
1,214
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
학교행정 및 경영, 보건
1,019
0
0.0%
주제어
보건교사
42
0
0.0%
직업정체성
150
0
0.0%
학교보건
3
0
0.0%
계
1,214
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
'
초등학교 보건교사의 직업정체성 형성 과정 : 근거이론적 접근 = (The) Process of Elementary Health teachers Professional Identity Formation : An Approach based on the Grounded Theory' 의 참고문헌
An analysis of the role perception of school health nurses in Maryland between school nurses and school administrators. Unpublished doctoral dissertation
'
초등학교 보건교사의 직업정체성 형성 과정 : 근거이론적 접근 = (The) Process of Elementary Health teachers Professional Identity Formation : An Approach based on the Grounded Theory'
의 유사주제(
) 논문