박사

자기조절, 도식기반, 직접교수전략이 수학 학습부진아의 수학 문장제 해결력과 학습태도에 미치는 효과 비교 = The Comparison of Effectiveness of Self-Regulated, Schema-Based, and Direct Instruction Strategies on Word Problem Solving Skills and Learning Attitudes toward Mathematics of Students with Math Difficulties

박성기 2014년
논문상세정보
    • 저자 박성기
    • 형태사항 26 cm
    • 일반주기 지도교수: 허유성
    • 학위논문사항 특수교육학과, 학위논문(박사)-, 조선대학교 대학원, 2014. 2
    • 발행지 광주
    • 언어 kor
    • 출판년 2014
    • 발행사항 조선대학교 대학원
    유사주제 논문( 0)

' 자기조절, 도식기반, 직접교수전략이 수학 학습부진아의 수학 문장제 해결력과 학습태도에 미치는 효과 비교 = The Comparison of Effectiveness of Self-Regulated, Schema-Based, and Direct Instruction Strategies on Word Problem Solving Skills and Learning Attitudes toward Mathematics of Students with Math Difficulties' 의 참고문헌