실천적 지식의 내용 요인에 대한 청각장애학교 중등교사의 인식 연구 = The Study on Factor of Contents in Practical Knowledge based on Perception of Teachers Who Were Working in the Level of Secondary Schools for the Hearing Impairment
'
실천적 지식의 내용 요인에 대한 청각장애학교 중등교사의 인식 연구 = The Study on Factor of Contents in Practical Knowledge based on Perception of Teachers Who Were Working in the Level of Secondary Schools for the Hearing Impairment' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
특수교육
실천적 지식
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
4,665
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
특수교육
4,670
0
0.0%
주제어
실천적 지식
162
0
0.0%
계
4,832
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
'
실천적 지식의 내용 요인에 대한 청각장애학교 중등교사의 인식 연구 = The Study on Factor of Contents in Practical Knowledge based on Perception of Teachers Who Were Working in the Level of Secondary Schools for the Hearing Impairment' 의 참고문헌
Anchored instruction: Why we need it andhow technology can help
WilliamsAnchored instruction: Why we need it andhow technology can help[1990]
'
실천적 지식의 내용 요인에 대한 청각장애학교 중등교사의 인식 연구 = The Study on Factor of Contents in Practical Knowledge based on Perception of Teachers Who Were Working in the Level of Secondary Schools for the Hearing Impairment'
의 유사주제(
) 논문