소상공인의 소셜커머스 활용역량이 경영성과에 미치는 영향 : 소셜커머스 회사와의 관계와 창업가정신의 조절효과를 중심으로 = The Effect of the Small Business Entrepreneurs Use of Social Commerce on Business Performance
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소상공인의 소셜커머스 활용역량이 경영성과에 미치는 영향 : 소셜커머스 회사와의 관계와 창업가정신의 조절효과를 중심으로 = The Effect of the Small Business Entrepreneurs Use of Social Commerce on Business Performance' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
소상공인
소셜커머스 활용역량
소셜커머스 회사와의 관계
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
200
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제어
소상공인
197
0
0.0%
소셜커머스 활용역량
2
0
0.0%
소셜커머스 회사와의 관계
1
0
0.0%
계
200
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
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소상공인의 소셜커머스 활용역량이 경영성과에 미치는 영향 : 소셜커머스 회사와의 관계와 창업가정신의 조절효과를 중심으로 = The Effect of the Small Business Entrepreneurs Use of Social Commerce on Business Performance' 의 참고문헌
Niven, Paul RBalanced Scorecard Step-by-Step: Maximizing Performance and Maintaining Results[2002]
Appropriateness of accounting data inperformance evaluation: An empirical examination ofenvironmental uncertainty as an intervening variable
GovindarajanAppropriateness of Accounting Data in Performance Evaluation: An Empirical Examination of Environmental Uncertainty as an Intervening Variable[1984]
A Conceptual Model of Entrepreneurship as Firm Behavior??
Covin
D.P.SlevinA Conceptual Model of Entrepreneurship as Firm Behavior[1991]
A Commentary on Social and Experiential e-Retailing and e-Shopping deserts
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소상공인의 소셜커머스 활용역량이 경영성과에 미치는 영향 : 소셜커머스 회사와의 관계와 창업가정신의 조절효과를 중심으로 = The Effect of the Small Business Entrepreneurs Use of Social Commerce on Business Performance'
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