-
- 저자 박수진 박수진
- 기타서명 Interaction Process Analysis on Elementry School Inventive Gifted Students in Regards to Team Problem Solving Education Based on the Level of Problem Structuralization
- 형태사항 x, 317 p.: 26 cm: 삽화
- 일반주기 부록: 1. 구조화 정도가 다른 문제, 2. 전문가 설문 참여 위원, 3. 전문가 타당도 조사 설문지, 지도교수: 최유현, 충남대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다, 참고문헌 : p. 248-261
- 학위논문사항 공업기술교육학과 기술교육 전공, 2013. 2, 학위논문(박사)-, 忠南大學校 大學院
- DDC 620.007, 22
- 발행지 대전
- 언어 kor
- 출판년 2013
- 발행사항 忠南大學校 大學院
- 주제어 Elementry school inventive gifted education Interaction process analysis Level of problem structuralization Team problem solving education
유사주제 논문( 24)