관계마케팅에서 지각된 자기결정성의 역할과 영향요인에 관한 연구 : 관계구축 및 유지단계에서의 종단적 접근을 중심으로 = (A) Study on the Role of Perceived Self-Determination in Relationship Marketing : Longitudinal Approach in Relationship Development and Maintenance Phase
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관계마케팅에서 지각된 자기결정성의 역할과 영향요인에 관한 연구 : 관계구축 및 유지단계에서의 종단적 접근을 중심으로 = (A) Study on the Role of Perceived Self-Determination in Relationship Marketing : Longitudinal Approach in Relationship Development and Maintenance Phase' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
일반 경영
관계마케팅
자기결정성
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
890
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
일반 경영
614
0
0.0%
주제어
관계마케팅
34
0
0.0%
자기결정성
243
0
0.0%
계
891
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
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관계마케팅에서 지각된 자기결정성의 역할과 영향요인에 관한 연구 : 관계구축 및 유지단계에서의 종단적 접근을 중심으로 = (A) Study on the Role of Perceived Self-Determination in Relationship Marketing : Longitudinal Approach in Relationship Development and Maintenance Phase' 의 참고문헌
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De Wulfb
SchumacherStrengthening Outcomes of Retailer-Consumer Relationships: the Dual Impact of Relationship Marketing Tactics and Consumer Personality[2003]
Role of Social Influence, Self Determination, and Quality of Use in Information Technology Acceptance and Utilization: A Theoretical Framework and Empirical Field Study
Recency Effect in Anterograde Amnesia: Evidence for Distinct Memory Stores Underlying Enhanced Retrieval of Terminal Items in Immediate and Delayed Recall Paradigms
Modelling the Impact of Corporate Reputation on Customer Satisfaction and Loyalty Using PLS. In: V. Esposito Vinzi, W. W. Chin, J. Henseler & H.Wang (Eds)
A.Eggert
Helm
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Metacognition, cognitive monitoring, and mathematical performance
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Siguaw
Thomas L.BakerEffects of Supplier Market Orientation on Distributor Market Orientation and the Channel Relationship: The Distributor Perspective[1998]
Effects of Satisfaction and itsAntecedents on Consumer Preference and Intention
A Model of Contextual Motivation in Physical Education : Using Constructs from Self-determination and Achievement Goal Theories to predict Physical Activity Intentions
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