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K-POP 기반 마케팅이 중국 소비자의 한국제품 구매의도에 미치는 영향 = A Study of K-POP Based Marketing Influences on the Korea-Made Goods Purchasing Intention in Chinese' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
k-pop
한류 마케팅
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
145
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제어
k-pop
143
0
0.0%
한류 마케팅
2
0
0.0%
계
145
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
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K-POP 기반 마케팅이 중국 소비자의 한국제품 구매의도에 미치는 영향 = A Study of K-POP Based Marketing Influences on the Korea-Made Goods Purchasing Intention in Chinese' 의 참고문헌
Economic ripple effect of Korean wave: Impacts of the satisfaction of Korean popular music among Chinese college students on the purchase intention for Korean culture products
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