박사
고객만족도를 활용한 공공구매의 평가지표 개선방안 = A study on ways to improve evaluation indicators of the public acquisition system using measures of customer satisfaction
활용도 Analysis
논문 Analysis
연구자 Analysis
저자
김재호
형태사항
27 cm: ix, 140 p. :: 삽도 ;
일반주기
동의대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다, 참고문헌: p. 130-136
학위논문사항
동의대학교 일반대학원 :, 2013. 2, 학위논문(박사)-, 경영학과,
KDC
325, 5
발행지
부산 :
언어
kor
출판년
2013
발행사항
동의대학교 대학원,
'
고객만족도를 활용한 공공구매의 평가지표 개선방안 = A study on ways to improve evaluation indicators of the public acquisition system using measures of customer satisfaction' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
2,291
0
자세히
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
경영관리
2,293
0
계
2,293
0
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
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고객만족도를 활용한 공공구매의 평가지표 개선방안 = A study on ways to improve evaluation indicators of the public acquisition system using measures of customer satisfaction' 의 참고문헌
호텔기업 IT혁신요소와 전자상거래확산이 전자조달 효율성에미치는 영향:호텔특성의 조절효과를 중심으로
호텔고객의 지각된 서비스 품질과 가치, 만족, 애호도, 재이용의도간의 관계연구
박동균
호텔고객의 지각된 서비스 품질과 가치
[2006]
박사
중소기업제품 공공구매제도 효율화 방안에 관한 연구
정부조달물품의 품질개선을 위한 방안에 관한 연구
박사
박사
정보화수준 성숙모델 기반의 통합평가시스템 개발
정보보안 평가지표의 부합성 및 중요도에 관한 실증연구
전자조달시스템을 이용한 건설산업의 B2B 전자상거래에서자재공급자의 신뢰 및 거래의도에 영향을 미치는 요인에 관한 탐색적 연구
박사
박사
우리나라 정부전자조달 시스템에 관한 연구 :외자구매에의 확대적용을 중심으로
외식기업 메뉴품질과 브랜드 이미지가 가치지각 및 고객만족·재구매의도에 미치는 영향
실버세대의 라이프스타일이 건강기능식품 구매만족도 및 재구매의도에 미치는 영향
신용보증재단의 성과평가지표 중요성에 대한 인지도 연구
소규모 레스토랑 물리적 환경요인의 상대적 중요도와 우선순위 도출
세무대리인의 서비스품질이 고객만족도와 세무대리인의 계속거래의도에 미치는 영향
박사
공공기관의 구매의사 영향요인에 관한 연구 :중소기업 혁신제품 공공구매를 중심으로
박사
공공구매를 통한 중소기업 지원정책에 관한 연구
공공공사 입찰·계약제도 개선방안에 관한 연구
이창종
공공공사 입찰?계약제도 개선방안에 관한 연구
[2000]
골프장 고객 만족도가 골프장 이미지,충성도,그리고 재방문 의사에미치는 영향
김한식
골프장 고객 만족도가 골프장 이미지
[2006]
고객만족의 오해와 진실:의사만족에서 진실만족까지
고객만족도가 미용실 재 이용 의사결정에 미치는 영향
박사
경쟁과 정부조달의 효율성 연구 -세 가지 이슈를 중심으로 -
WTO정부조달협정체계의 분석과 제도정비에 관한 연구
Value-Percept Disparity: An Alternative to theDisconfirmation of Expectations Theory of Consumer Satisfaction
Two-FactorTheoryandConsumerSatisfaction:ReplicationandExtension
TheUseofEconomicReasoning toIncrease Satisfaction with Family Decision Making
TheArtandScienceofDecisionMaking:TheAnalyticProcess
The Theory of Buyer Behavior
The Analytic Hierarchy Process-What It Is and How It IsUsed
TV홈쇼핑에서 성격유형에 따른 구매결정요인이 고객만족도에 미치는 영향
SourceofConsumersSatisfaction withRetailOutlets
Selecting anAppropriateStandardofComparisonforPostPurchaseEvaluation
Selected Determinant s of ConsumerSatisfaction and Complaint Report s
Satisfaction:a BehavioralPerspective on theConsumer
Richard
Satisfaction:A BehavioralPerspectiveontheConsumer
[1997]
Response determinants in satisfaction judgments
Product/Consumption-Based Affective Responses and Post-purchase Process
Process ing of the Satisfaction Res ponse in Consumption: ASuggested Framewor k and Research Propositions
Perceived prices on service repurchase intention: toward adisconfirmationmodelofprice,quality,satisfaction,value,andbrandname
Morritt
Perceived prices on service repurchase intention: toward adisconfirmationmodelofprice
[1999]
MultisourceEffectsontheSatisfactionFormationProcess
Models of consumer satisfaction: An extension
ModelingConsumer Satisfaction Processes Using Experience-Based Norms
Modeling Choices Among Alternative Responsesto Dissatisfaction
MeasuringCustomerSatisfaction
Measuring service quality: A reexamination and extension
Measuring Emotions in the Consumption Experience
Measurement and Evaluation of Satisfaction Process in Retail Setting
Industrial Organization and Consumer Satisfaction/Dissatisfaction
Expectations and Norms in Models of Consumer Satisfaction
Discofirmation of EquityExpectations:Effects on Consumer Satisfaction with Services
Defining consumer satisfaction
Customers'Reactionsto PriceIncreases:Do CustomerSatisfaction and Perceived MotiveFairnessMatter?
Customer Evaluations of Service Complaint Experiences :Implications for Relationship Marketing
ConsumerBehavior4thedition
Consumer Behavior(7th Edition)
CS(D-Overview and Future Research Direction
Assessing the Dimensionality and Structure of the Consumption Experience : Evaluation, Feeling and Satisfaction
Mano
R.L.Oliver
Assessing the Dimensionality andStructureoftheConsumption Experience:Evaluation
[1993]
AnInvestigationoftheAttributeBasesofEmotionandRelatedAffectsin Consumption: Suggestions for a Stage-Specific Satisfaction Framework
AnAppliedAnalysisofBuyerEquityPerceptionsand Satisfaction with AutomobileSalespeople
An Investigation into the Determinants of Consumer Satisfaction
An Experimental Study of Consumer Effort,Expectation and Satisfaction
Cardozo
AnExperimentalStudyofConsumerEffort
[1965]
A reexamination of the determinants of consumer satisfaction
A national customer satisfaction barometer:The Swedish experience.
Fornell,C.
A National Customer Satisfaction Barometer:The SwedishExperience
[1992]
A model of customersatisfaction with service encounters involving failure and recovery
A MultistageModelofConsumers'AssessmentsofServiceQualityandValue
A Longitudinal Assessment of Consumer Satisfaction/Dissatisfaction: The Dynamic Aspect of the Cognitive Process
'
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