체육수업에서 운동능력믿음과 청각장애학생의 성취목표성향 및 과제지속성의 구조적 관계 = Structural Relationships among Exercise Ability Beliefs, Achievement Goal Orientation, and Task Persistence of Deaf Students in the Physical Education Classes
'
체육수업에서 운동능력믿음과 청각장애학생의 성취목표성향 및 과제지속성의 구조적 관계 = Structural Relationships among Exercise Ability Beliefs, Achievement Goal Orientation, and Task Persistence of Deaf Students in the Physical Education Classes' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
과제지속성
성취목표성향
운동능력믿음
청각장애 학생
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
186
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제어
과제지속성
7
0
0.0%
성취목표성향
117
0
0.0%
운동능력믿음
9
0
0.0%
청각장애 학생
53
0
0.0%
계
186
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
'
체육수업에서 운동능력믿음과 청각장애학생의 성취목표성향 및 과제지속성의 구조적 관계 = Structural Relationships among Exercise Ability Beliefs, Achievement Goal Orientation, and Task Persistence of Deaf Students in the Physical Education Classes' 의 참고문헌
Task-involving and ego-involving properties ofevaluation: Effect of different feedback conditions on motivationalperceptions, interest, and performance
ButlerTask-involving and ego-involving properties ofevaluation: Effect of different feedback conditions on motivationalperceptions[1987]
Self-theories and goals:Their role in motivation, personality,anddevelopment
DweckSelf-theories and goals:Their role in motivation[1991]
'
체육수업에서 운동능력믿음과 청각장애학생의 성취목표성향 및 과제지속성의 구조적 관계 = Structural Relationships among Exercise Ability Beliefs, Achievement Goal Orientation, and Task Persistence of Deaf Students in the Physical Education Classes'
의 유사주제(
) 논문