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- 저자 신은주
- 기타서명 (The) Conception Structure of Value Cognition and Benefits of The Consumer on Culture-Art Products and The Relationship Between Value Cognition, Benefits and Attributes
- 형태사항 xii, 186 p.: 도표: 26 cm
- 일반주기 부록 포함, 충남대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다, 지도교수:이영선, 참고문헌 : p.148-160
- 학위논문사항 학위논문(박사)-, 忠南大學校 大學院, 衣類學科 衣類學(문화예술마케팅) 專攻, 2011. 2
- DDC 646, 22
- 발행지 대전
- 언어 kor
- 출판년 2011
- 발행사항 忠南大學校 大學院
- 주제어 attribute benefit culture-art culture-art product value cognition 가치인식 문화예술 문화예술상품 상품속성 추구혜택