호텔 브랜드증거가 브랜드판단에 미치는 영향 : 브랜드가치, 고객만족, 브랜드태도를 매개로 = A study on the Effects of Brand Evidence of Customer in Tourist Hotel on Brand Verdict : Mediating Brand Value, Customer Satisfaction,Brand Attitude
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호텔 브랜드증거가 브랜드판단에 미치는 영향 : 브랜드가치, 고객만족, 브랜드태도를 매개로 = A study on the Effects of Brand Evidence of Customer in Tourist Hotel on Brand Verdict : Mediating Brand Value, Customer Satisfaction,Brand Attitude' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
고객만족
공동주거 관리
브랜드 가치
브랜드 태도
브랜드증거
브랜드판단
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
863
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
고객만족
97
0
0.0%
공동주거 관리
103
0
0.0%
주제어
브랜드 가치
115
0
0.0%
브랜드 태도
520
0
0.0%
브랜드증거
26
0
0.0%
브랜드판단
2
0
0.0%
계
863
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
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호텔 브랜드증거가 브랜드판단에 미치는 영향 : 브랜드가치, 고객만족, 브랜드태도를 매개로 = A study on the Effects of Brand Evidence of Customer in Tourist Hotel on Brand Verdict : Mediating Brand Value, Customer Satisfaction,Brand Attitude' 의 참고문헌
Modeling the Relationship Between Perceived Value, Satisfaction and Repurchase Intentions in A Business-to-Business, Service Context: an Empirical Examination
Patterson
SprengModeling the Relationship Between Perceived Value[1997]
Menu Price Endings that Communicate Value and Quality
Customer Loyalty: Toward an Integrated Conceptual Framework
Dick,A.S.Customer Loyalty: Toward an Integrated Conceptual Framework[1994]
Customer Loyalty and Complex Services: The Impact of Corporate Image on Quality, Customer Satisfaction and Loyalty for Customers with varying degrees of Service Expertise
Andreassen
LindustadCustomer Loyalty and Complex Services: The Impact of Corporate Image on Quality[1998]
Beyond Brand Personality: Building Brand Relationship in Brand Equity and Advertising, in Brand Equity and Advertising: Advertising Role in Building Strong Brand, ed
BlackstonBeyond Brand Personality: Building Brand Relationship in Brand Equity and Advertising[1993]
Basic Mechanism of Preference Formation in the Role of Affect in consumer Behavior. ed
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호텔 브랜드증거가 브랜드판단에 미치는 영향 : 브랜드가치, 고객만족, 브랜드태도를 매개로 = A study on the Effects of Brand Evidence of Customer in Tourist Hotel on Brand Verdict : Mediating Brand Value, Customer Satisfaction,Brand Attitude'
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