농학생의 단어재인 과정과 음운인식 특성 및 음운인식과 독해력과의 관계 = Word recognition process and phonological awareness characteristic and relation between phonological awareness and reading comprehension of deaf students
'
농학생의 단어재인 과정과 음운인식 특성 및 음운인식과 독해력과의 관계 = Word recognition process and phonological awareness characteristic and relation between phonological awareness and reading comprehension of deaf students' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
학교 조직과 운영,특별한 교육
농
단어재인
독해력
음운인식
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
683
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
학교 조직과 운영,특별한 교육
519
0
0.0%
주제어
농
11
0
0.0%
단어재인
51
0
0.0%
독해력
13
0
0.0%
음운인식
89
0
0.0%
계
683
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
'
농학생의 단어재인 과정과 음운인식 특성 및 음운인식과 독해력과의 관계 = Word recognition process and phonological awareness characteristic and relation between phonological awareness and reading comprehension of deaf students' 의 참고문헌
Reading acquisition in congenitally deaf children who communicate orally: Insights from an analysis of component reading, language and memory skills. In Carr, T. & Levy, B.(Eds.), Reading and its development: component skills approaches, 323-373
Doehring
WatersReading acquisition in congenitally deaf children who communicate orally: Insights from an analysis of component reading[1990]
Productive use of derivational morphology by deaf college student
'
농학생의 단어재인 과정과 음운인식 특성 및 음운인식과 독해력과의 관계 = Word recognition process and phonological awareness characteristic and relation between phonological awareness and reading comprehension of deaf students'
의 유사주제(
) 논문