박사
호텔 써머패키지상품 선택속성에 대한 고객과 종사원의 인식 차이에 관한 연구
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저자
손재영
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기타서명
A Study on the Differences of Recognition between Customer and Employee Concerning the Determinant Attributes of Hotel Summer Package
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형태사항
삽도: viii, 132 L.: 27 cm
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일반주기
참고문헌 : L.116-121
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학위논문사항
學位論文(博士)-, 2003. 2, 江原大學校 大學院, 經營學科
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KDC
326.39, 4
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발행지
춘천
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언어
kor
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출판년
2003
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발행사항
강원대학교
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호텔 써머패키지상품 선택속성에 대한 고객과 종사원의 인식 차이에 관한 연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
1,570
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2
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
공익사업
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1,570
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0
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계 |
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1,570
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0
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
2
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호텔 써머패키지상품 선택속성에 대한 고객과 종사원의 인식 차이에 관한 연구' 의 참고문헌
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박사
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호텔의 구매의사결정에 미치는 영향요인에 관한 연구
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호텔선택행동에 영향을 미치는 마케팅믹스 요인분석을 위한 모형개발
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박사
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호텔마케팅 "호텔이용객의 호텔선택에 관한 연구
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우리나라 호텔의 여가기능에 관한 연구;숙박패키지 상품을 중심으로
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공분산 구조모델을 이용한 호텔 결정요인에 관한 실증적 연구
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Unbundling of industrial sy stems
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The Price Bundling of Services: A NormativeFramework
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The Economics of Block Booking
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T he basis of hotel selection
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Segmenting theBusiness Traveler Market
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Product Bundles and MarketSegment s Based on T ravel Motivations : A Canonical CorrelationApproach
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Principles of Marketing 3rd
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Primary and secondary store- loyal customerperceptions of grocery retailer s
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Prices as an indicator ofquality
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Price- sensitivity measurement
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Multiproduct Monopoly , Commodity Bundling, and Correlations of Values
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Managing service operations based on customerpreferences
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Management Accounting for Hotel & Rest aurant s
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LODGSERV:"A service quarterly index for lodgingindustry
Bonnie Knut son
LODGSERV:A service quarterly index for lodgingindustry
[1991]
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Key Factors in GuestSatisfaction
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Isolating Difference in Hotel Attributes
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How buyer s perceive savings in abundle price: An examination of a bundle ' s transaction value
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How Buyer s evaluate product Bundles : A Model ofanchoring and adjustment
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Frequent traveler s :Making them happy and bring themback
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Determinant buying attributesmeaning and measurement
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Country/ service bundling ininternational tourism : Criteria for the selection of an efficientbundle mix and allocation of joint revenues
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Consumer behavior Hinsdale
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Consumer Evaluation of Multi-Product Bundles: An InformationIntegration Analysis
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Conjoint Analy sis and It sApplication in the Hospitality Industry
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Commodity Bundling and theBurden of Monopoly
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Bundling new product s, new market s , low risk
Eppen
Bundling new product s
[1991]
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Brand Choice ModelSelection Based on Consumer' Multicriteria Preferences andExperts'Knowledge
Matsatsinis
Samaras
Brand choice model selection based onconsumer ' multicriteria preferences and expert s ' knowledge
[2000]
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A Probabilistic Approach to Pricing abundle of product s or services
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A Path-Analy stic Exploration of RetailPatronage Influence
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A Combined Monopoly and OptimalPackaging Model
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호텔 써머패키지상품 선택속성에 대한 고객과 종사원의 인식 차이에 관한 연구'
의 유사주제(
) 논문