프라이밍의 의미, 수준 및 제품정보의 모호성이 제품평가에 미치는 영향 : 제조국명 효과를 중심으로 = Effect of priming direction, level and product information of the product evaluation : omplication for country-of-origin effects
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프라이밍의 의미, 수준 및 제품정보의 모호성이 제품평가에 미치는 영향 : 제조국명 효과를 중심으로 = Effect of priming direction, level and product information of the product evaluation : omplication for country-of-origin effects' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
마아케팅
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제어
마아케팅
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계
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
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프라이밍의 의미, 수준 및 제품정보의 모호성이 제품평가에 미치는 영향 : 제조국명 효과를 중심으로 = Effect of priming direction, level and product information of the product evaluation : omplication for country-of-origin effects' 의 참고문헌
Determinants of product evaluation: effects of the time interval between knowledge of a product's country of origin and information about Its specific attributes
RalphGaedkeConsumer Attitudes toward Products Made inDeveloping Countries[1973]
Consumer Perceptions ofInternational Products: Regional vs. National Labeling,” SocialScience Quarterly, pp. 886-890.Schooler, R. & A. R. Wildt, “Elasticity of Product Bias
D.H.Sunoo
SchoolerConsumer Perceptions ofInternational Products: Regional vs. National Labeling[1969]
Consumer Ethnocentrism: A Test of Antecedents and Moderators
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프라이밍의 의미, 수준 및 제품정보의 모호성이 제품평가에 미치는 영향 : 제조국명 효과를 중심으로 = Effect of priming direction, level and product information of the product evaluation : omplication for country-of-origin effects'
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