-
A Study on the Effect of Mobile Shopping Application Information offering on Shopping Application Preference and Repurchase Intention : Focusing on Frequency of Utilization
-
Kwon, Jin-Hee
Yim, Ki-heung
한국융합학회[2014]
Google Scholar네이버 전문정보
|
|
|
|
-
쇼핑 애플리케이션의 특성이 애플리케이션의 선호도에 미치는 영향에 관한 연구 가격민감도를 조절효과로-
-
Kwak, Dong-Sung
임기흥
권진희
곽동성
Yim, Ki-heung
Kwon, Jin-Hee
한국디지털정책학회[2014]
Google Scholar네이버 전문정보
|
|
|
|
-
온라인 쇼핑몰의 쇼핑가치가 쇼핑몰 만족에 미치는 영향에 관한 연구 -가격민감도를 조절효과로-
-
Kwon, Jin-Hee
임기흥
권진희
Yim, Ki-heung
한국디지털정책학회[2014]
Google Scholar네이버 전문정보
|
|
|
|