주제어 |
Consumers Need for Uniquene ...
|
1
|
1
|
|
Role of Self-Regulatory F ...
|
2
|
1
|
|
Storytelling Advertisement
|
2
|
1
|
|
phrase-observing meditation(看 ...
|
2
|
1
|
|
remembrance of the Buddhas na ...
|
2
|
1
|
|
responsibility attribution me ...
|
2
|
1
|
|
행동 활성화 감정
|
2
|
1
|
|
Self-regulatory Focus
|
4
|
1
|
|
법문
|
5
|
1
|
|
구연설화
|
8
|
1
|
|
자기조절초점
|
20
|
2
|
|
Advertising Effect
|
22
|
2
|
|
스토리텔링 광고
|
13
|
1
|
|
독특성 욕구
|
26
|
1
|
|
mobile advertising
|
33
|
1
|
|
종합편성채널
|
54
|
1
|
|
모바일광고
|
68
|
1
|
|
program
|
100
|
1
|
|
theory of planned behavior
|
96
|
1
|
|
계획된 행동이론
|
222
|
1
|
|
광고효과
|
183
|
1
|
|
광고태도
|
265
|
1
|
|
obesity
|
521
|
1
|
|
계 |
|
1,653 |
25 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|